Az Év Alapkezelője díjat négy alkalommal elnyerő VIG Befektetési Alapkezelő Magyarország Zrt. az osztrák tőzsdén jegyzett Vienna Insurance Group magyarországi leányvállalata. A hazai és régiós vagyonkezelői szektorban több mint 25 éves múltra visszatekintő cégünk 1.300 milliárd forint vagyont kezel ügyfelei részére.
Dinamikus hazai és nemzetközi terjeszkedésünk motorja az elkötelezett, kimagasló szakmai kvalitásokkal rendelkező csapat. Azokat az új kollégákat keressük, akik a legjobban illenek közénk: dinamikus, proaktív és elkötelezett embereket. A problémamegoldásban hiszünk, nem a rutinban, a tudásmegosztásban, nem a merev struktúrákban.
Büszkék vagyunk arra, hogy 2024-ben elnyertük a Great Place to Work minősítést, amelyet egy független, nemzetközileg elismert munkavállalói elköteleződést vizsgáló szervezet ítél oda.
Ez az elismerés visszatükrözi sikeres törekvésünket egy olyan pozitív munkakörnyezet megteremtése iránt, amelyben minden csapattag számára adott az elismerés, a támogató közeg és a fejlődés lehetősége.
Ha elérkezettnek látod az időt, hogy a befektetési szakma legjobbjainak támogatásával szintet lépj a karrieredben, várjuk jelentkezésed!
Amiben SZÁMÍTUNK RÁD
- Befektetési alapok és vagyonkezelt portfóliók számlamozgásainak ellenőrzése
- Értékelési árfolyamok ellenőrzése és rögzítés
- Vagyonkezelt portfóliók és befektetési alapok nettó eszközértékének számítása, egyeztetése a letétkezelőkkel
- Felügyeleti jelentések készítése
- Kapcsolattartás letétkezelőkkel
- Részvétel a hóvégi egyeztetésekben
- Nettó eszközérték számításhoz kapcsolódó dokumentumok kezelése
- Aktív részvétel a területhez kapcsolódó fejlesztésekben
Amit VÁRUNK TŐLED
- Legalább középfokú közgazdasági végzettség
- Értékpapír back-office területen szerzett minimum 2 éves szakmai tapasztalat
- Aktív, társalgási szintű angol nyelvtudás (elsősorban írásban fogod használni).
- Magabiztos, felhasználói szintű Excel ismeretek
- Precízen és pontosan végzed a munkád, könnyen átlátod a komplex folyamatokat
- A határidők betartása nem jelent számodra kihívást
Ami ELŐNY SZÁMODRA
- Befektetési alapkezeléssel, portfóliókezeléssel kapcsolatos szakirányú vizsgák (tőzsdei szakvizsga, VAP)
- Szívesen foglalkozol komplex problémák megoldásával, változatos feladatokkal
- Élvezed a felelősséget, képes vagy autonóm módon végezni a feladataid
- Kreatív megoldásokat találsz a munkavégzés során fellépő problémákra, ezekre a helyzetekre kihívásként/megoldandó feladatként tekintesz
Amit mindezért NYÚJTUNK
- Hibrid és rugalmas munkavégzési lehetőség: a távoli és irodai munka kombinációja, életstílusodhoz igazítva
- Versenyképes juttatási csomag: piacképes fizetés
- Széleskörű béren kívüli juttatások: SZÉP kártya, egészségbiztosítás (családtag bevonási opcióval), önkéntes nyugdíjpénztári hozzájárulás, távmunka költségtérítés, a vállalat éves teljesítményén alapuló sikerdíj, csoportos élet- és balesetbiztosítás, szakmai és nyelvi képzések
- Szakmai és személyes fejlődési lehetőség egyéni preferenciáid és karriercéljaid figyelembevételével Magyarország egyik legjobb alapkezelőjénél, amely dinamikus hazai és nemzetközi terjeszkedésben érdekelt
- Részvétel izgalmas projektekben, az Alapkezelő képviselete rangos hazai és nemzetközi konferenciákon
- Szakértői platform: szakmai tudásod bemutatása a széles körben ismert TotalReturn Blogon megjelenő cikkek révén
- Támogatott onboarding folyamat: zökkenőmentes beilleszkedés szakmai mentor és buddy révén
- Modern iroda a belváros szívében: munkavállalói igényekre fókuszáló munkakörnyezet
- Kreatív ötleteidet értékelő, innovatív szervezet és vezetők
- Befogadó és támogató közösség, ahol az együttműködés és a közös értékteremtés az alapvető értékek
Állás adatai
Állás azonosító:
|
1234 |
Pozíció pontos megnevezés:
|
Elszámolási munkatárs |
Munkavégzés helye: |
1082 Budapest, Baross utca 1. |
Szakterület: |
Adminisztráció/Asszisztencia |
Munkaszerződés típusa: |
Határozatlan idejű |
Napi munkaidő: |
Teljes munkaidőben |
Jelentkezési határidő: |
2025.01.31. |
Ossza meg vagy mentse el a kedvencei közé ezt az állást:
Elszámolási munkatárs