Kérjük, válassza ki, hogy mely cookie-k használatát engedélyezi.
Cookie kezelés állapota
Nincs elfogadva
Akadálymentes verzió
Cookie kezelés javasolt beállításainak elfogadása
Sikeresen módosította a Cookie kezelés beállításait!
I. Alap funkcionalitást biztosító cookiek (Nexum által használt cookiek és Google (ReCaptcha))
A sütik ezen típusaira a weboldal alapvető funkcióinak működéséhez, így pl. a biztonságos bejelentkezéshez, a képek betöltéséhez, illetve a süti preferenciák beállításához van szükségünk. A weboldal ezen sütik nélkül nem tud megfelelően működni.
Adatkezelés jogalapja: a honlap üzemeltetőjének jogos érdeke Adatkezelés célja: a honlap megfelelő működésének biztosítása Adatkezelés időtartama: - munkamenet cookie: a látogatói munkamenet kezdetétől annak végéig (azaz az Aegon Karrierportál megnyitásától az azt tartalmazó böngésző bezárásáig) - Használatot elősegítő cookie: 2 év
I/1. Nexum által használt cookiek
I/2. Google (ReCaptcha)
A ReCaptcha az automatizált támadások ellen védi a személyes adatokat, amelynek során anonim módon, statisztikai jelleggel gyűjt személyes adatnak nem minősülő adatokat. Adatkezelés módja és időtartama a fenti „Google (ReCaptcha)” linken megtekinthető.
nexum
Név: spublic
Érték jellemző formátuma: 1bc2f95d5686834998a9432d12da5d40
Élettartam: a munkamenet végén
Célja a bejelentkezés megőrzése egy munkameneten belül
Név: cookie_terms_accepted_date
Érték jellemző formátuma: Tue Aug 24 2021
Élettartam: 2 év
Célja a cookie beállítás elfogadási időpontjának megjelenítése
Név: cookie_terms_accepted
Érték jellemző formátuma: 0
Élettartam: 2 év
Segítségével tároljuk, hogy a felhasználó elfogadta-e a cookie szabályzatot
Név: accepted_cookies
Érték jellemző formátuma: statistics,advertising
Élettartam: 2 év
Segítségével tároljuk, hogy a felhasználó mely cookie-kat engedélyezte az oldalon
A sütik ezen típusaira a weboldal alapvető funkcióinak működéséhez, így pl. a biztonságos bejelentkezéshez, a képek betöltéséhez, illetve a süti preferenciák beállításához van szükségünk. A weboldal ezen sütik nélkül nem tud megfelelően működni.
Adatkezelés jogalapja: A látogató hozzájárulása Adatkezelés célja: Információ gyűjtése azzal kapcsolatban, hogyan használják látogatóink a weboldalt. Adatkezelés időtartama: Adatkezelés módja és időtartama a fenti „Google Analytics” linken megtekinthető.
Az Alfa Cégcsoportnál tudjuk, hogy a legmagasabb színvonalú szolgáltatást csakis a legjobb kollégákkal lehet garantálni. Felkészülten és együtt, mindig egy lépéssel előrébb járhatunk másoknál és valódi értéket teremthetünk ügyfeleink számára.
Az Alfa Vienna Insurance Group Biztosító Zrt. Központi beszerzés területe teljes munkaidőben, napi 8 órában Stratégiai beszerző munkatársat keres.
Jelentkezz, ha Te is küldetésednek érzed, hogy egy felkészült és összetartó, a személyes fejlődésedet folyamatosan támogató közegben teremts értéket mindennapi munkáddal!
Amiben SZÁMÍTUNK RÁD
Stratégiai beszerzőként a központi beszerzési terület magas színvonalú támogatása
end-to-end stratégiai beszerzői feladatok ellátása, úgy mint:
a beszerzési-, és kapcsolódó utasítások, külső vagy belső szabályozások alkalmazása, a megfelelés biztosítása és kontrollja
belső ügyfelekkel történő aktív együttműködés
beszerzési igények felmérése, (felül)vizsgálata, elbírálása, javaslattétel a szakterületek részére
piaci lehetőségek, beszállítók felkutatása
ajánlatkérések előkészítése, lebonyolítása
költségcsökkentési és elkerülési javaslatok megfogalmazása
döntéselőkészítő anyag összeállítása
szállítói ártárgyalások, árlejtések vezetése, melynek fő fókusza a lehető legelőnyösebb feltételek kialakítása
szerződéses tárgyalások lebonyolítása (ártárgyalás, árlejtés), melynek fő fókusza a lehető legelőnyösebb feltételek kialakítása
komplex pályázati versenyeljárások teljeskörű lebonyolítása, ideértve a potenciális beszállítók felkutatását, beszerzési stratégia kialakítását, ajánlatok értékelését és az adott feladatra legalkalmasabbak kiválasztását, valamint részvétel a beszerzési eljárások előkészítési fázisában, a szakterületek támogatása a teljes folyamat során
szerződésmenedzsment és a belső szabályozásnak megfelelő adminisztrációs feladatok ellátása
Amit VÁRUNK TŐLED
legalább 5 éves releváns munkatapasztalat hasonló méretű szervezetben
kiemelkedő kommunikációs-, és tárgyalási képesség
felhasználói szintű MS Office ismeretek
felsőfokú végzettség (gazdasági vagy műszaki)
Ami ELŐNY SZÁMODRA
IT és/vagy üzemeltetési területhez kapcsolódó beszerzői tapasztalat
szoros költségkontrollt megvalósító szervezetben szerzett tapasztalat
beszerzést támogató szoftverek ismerete, használata
középfokú aktív angol nyelvtudás
pénzügyi szektorban szerzett tapasztalat
Ami még ALFÁVÁ TEHET
jól priorizálsz és határozottság jellemez
önállóan dolgozol és erős a problémamegoldó képességed
proaktív attitűd jellemez
Amit mindezért NYÚJTUNK
szakmai fejlődési lehetőség Magyarország egyik legnagyobb biztosítójánál